Vytvorte si Zmluvu o poskytnutí služieb na mieru

Vzor pre vás pripravil(a): JUDr. Jakub Štefanko, Eva Petránová Advokátska kancelária s.r.o.

Inštrukcie

  • Ak pre nejakého klienta sústavne poskytujete služby (tzv. paušál). Vhodné najmä pre firmy a živnostníkov (freelanceri, podnikatelia na voľnej nohe), ktorí sú subdodávatlia väčších spoločností.
  • Ak poskytujete službu jednorázovo, použite Zmluvu o dielo.
  • Pre opakované (avšak nie sústavné – na paušál) poskytovanie služieb pre jedného klienta je vhodná Rámcová zmluva o dielo.
  • Ak sa Vám nehodí ani jedna z nich, skúste Zmluvu o spolupráci.
  • Ak potrebujete niečo zariadiť alebo obstarať, môžete použiť Príkaznú (mandátnu) zmluvu.
  • Túto zmluvu nepoužívajte pre zamestnancov, pre nich použite Pracovnú zmluvu.
  • Na plnenie zmluvy sa Vám môže hodiť aj Odovzdávací protokol.
  • Zákonnú úpravu týkajúcu sa tejto zmluvy nájdete tu.

Zmluva o poskytovaní služieb

TÁTO ZMLUVA O POSKYTOVANÍ SLUŽIEB (ĎALEJ LEN „ZMLUVA“) BOLA UZAVRETÁ NIŽŠIE UVEDENÉHO DŇA, MESIACA A ROKU MEDZI TÝMITO ZMLUVNÝMI STRANAMI
Typ zmluvnej strany:
Meno:
Dátum narodenia:
Rodné číslo:
Trvalé bydlisko:
Telefón:
E-mail:
(ďalej ako " Poskytovateľ ")
a
Typ zmluvnej strany:
Meno:
Dátum narodenia:
Rodné číslo:
Trvalé bydlisko:
Telefón:
E-mail:
(ďalej ako " Klient ")
( Poskytovateľ a Klient ďalej tiež spoločne ako „Zmluvné strany“ a každý jednotlivo ako "Zmluvná strana")
ZMLUVNÉ STRANY DOJEDNÁVAJÚ NASLEDUJÚCE:
1. Definícia
1.1. V tejto Zmluve termín "Služby" znamená .
1.2. Detailná špecifikácia Služieb je uvedená v prílohe č. 1 tejto Zmluvy.
2. Predmet Zmluvy
2.1. Poskytovateľ sa zaväzuje pravidelne poskytovať Klientovi Služby a Klient sa zaväzuje Poskytovateľovi za poskytnuté Služby zaplatiť Odmenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve.
3. Rozsah poskytovania Služieb
3.1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať Klientovi Služby v rozsahu najviac hodín .
3.2. Poskytovanie Služieb, ktoré by znamenalo prekročenie výšky dohodnutého rozsahu, má Poskytovateľ právo odmietnúť.
3.3. V prípade odmietnutia poskytnutia Služby podľa predchádzajúceho článku sa poskytnutie danej Služby presúva do nasledujúceho dňa pokiaľ Klient neoznámi Poskytovateľovi, že o poskytnutie Služby v takom prípade nemá záujem.
4. Podmienky poskytovania Služieb
4.1. Poskytovateľ postupuje pri poskytovaní Služieb samostatne, je však povinný dbať na pokyny Klienta.
4.2. Poskytovateľ povinný upozorniť Klienta na zrejme nesprávny pokyn , a to bez zbytočného odkladu a s jeho plnením počkať až do doby, kým Klient potvrdí Poskytovateľovi, že na splnení pokynu i napriek tomu trvá.
4.3. Poskytovateľ právo požadovať v priebehu poskytovania Služieb primeranú časť náhrady nákladov s prihliadnutím na vynaložené náklady na poskytovanie Služieb.
4.4. V prípade omeškania Klienta so zaplatením akéhokoľvek finančného plnenia Poskytovateľa podľa tejto Zmluvy Poskytovateľ má právo prerušiť poskytovanie Služieb do zaplatenia daného finančného plnenia.
4.5. Poskytovateľ právo prenechať poskytovanie Služieb tretím osobám (subdodávateľom).
4.6. V prípade, že Poskytovateľ bude pre riadne poskytovanie Služieb potrebovať informácie od Klienta, má Klient povinnosť poskytnúť Poskytovateľovi súčinnosť (predovšetkým mu oznámiť všetky požadované informácie), a to bez zbytočného odkladu.
4.7. Klient sa zaväzuje zaistiť Poskytovateľovi a/alebo ním určeným osobám všetky podmienky nevyhnutné pre riadne poskytovanie Služieb, najmä sa Klient zaväzuje zaistiť a/alebo poskytnúť všetky potrebné prístupy.
5. Odmena
Chcem dohodnúť
5.1. Klient se zaväzuje zaplatiť Poskytovateľovi za poskytovanie Služieb v rozsahu dojednanom v článku 3. tejto Zmluvy fixnú odmenu vo výške slovami za každý jeden kalendárny poskytovanie Služieb podľa tejto Zmluvy (ďalej ako "Odmena").
5.2. Poskytovateľ má právo na Odmenu v plnej výške aj keď Klient nevyužije plný rozsah Služieb uvedený v článku 3. tejto Zmluvy a nemá právo na navýšenie Odmeny, pokiaľ daný rozsah prekročí.
5.3. Všetky čiastky uvedené v tejto Zmluve sú uvedené DPH.
6. Platobné podmienky
6.1. Odmena je splatná dňa za ktorý je Odmena platená.
6.2. Akékoľvek finančné plnenie pre Poskytovateľa je splatné v sídle .
6.3. Poskytovateľ má povinnosť vystaviť na Odmenu alebo na iné finančné plnenie podľa tejto Zmluvy riadny daňový doklad - faktúru, ktorej údaje budú zhodné s údajmi uvedenými v tejto Zmluve a takýto daňový doklad (faktúru) doručiť Klientovi.
6.4. Poskytovateľ má právo doručiť daňový doklad - faktúru aj v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailovej správy.
7. Zadávanie pokynov Poskytovateľovi
7.1. Klient bude zadávať pokyny na poskytovanie Služieb Poskytovateľovi jedným z nasledujúcich spôsobov:
7.1.1. písomne na adresu .
7.1.2. elektronicky na emailovú adresu .
7.1.3. telefonicky na tel. č. .
8. Komunikácia s Klientom
8.1. Poskytovateľ bude komunikovať s Klientom, predovšetkým zasielať žiadosti a informácie, upozorňovať na nesprávnosť pokynov, prípadne na požiadanie Klienta zasielať správy o vykonávaní služieb a výstupy z vykonaných Služieb, jedným z nasledujúcich spôsobov:
8.1.1. písomne na adresu .
8.1.2. elektronicky na emailovú adresu .
8.1.3. telefonicky na tel. č. .
9. Trvanie a ukončenie Zmluvy
9.1. Táto Zmluva je uzavretá na dobu .
9.2. Ktorákoľvek Zmluvná strana má právo túto Zmluvu vypovedať písomnou výpoveďou s výpovednou dobou , ktorá začína plynúť , v ktorom je výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane.
10. Zodpovednosť za škodu
Poskytovateľ má zodpovedať za škodu
10.1. Poskytovateľ plne zodpovedá Klientovi za akúkoľvek škodu spôsobenú Poskytovateľom Klientovi akýmkoľvek porušením povinnosti Poskytovateľa uvedenej v tejto Zmluve.
11. Dôvernosť
11.1. Poskytovateľ sa zaväzuje, že nesprístupní, ani nepoužije žiadnu informáciu obchodnej a/alebo výrobnej povahy, s ktorou sa zoznámi v súvislosti s plnením tejto Zmluvy, najmä nesprístupní, ani nepoužije:
11.1.1. žiadnu takúto informáciu obsiahnutú v tejto Zmluve.
11.1.2. databázu zákazníkov Klienta ani kontakty na nich,
11.1.3. cenovú politiku Klienta,
11.1.4. marketingovú stratégiu Klienta,
11.1.5. informácie o uzavretých zmluvách a dodávateľoch Klienta,
11.1.6. spôsob fungovania podniku Klienta,
11.1.7. strategické rozhodnutie a podnikateľské zámery Klienta.
(ďalej len „Dôverná informácia“).
11.2. Povinnosť mlčanlivosti podľa odseku 11.1. tejto Zmluvy platí s výnimkou prípadov, kedy.
11.2.1. Klient udelil predchádzajúci písomný súhlas s takýmto sprístupnením alebo použitím Dôvernej informácie.
11.2.2. právny predpis alebo verejnoprávny orgán stanoví povinnosť sprístupniť alebo použiť Dôvernú informáciu.
11.2.3. takéto sprístupnenie alebo použitie Dôvernej informácie je nevyhnutné pre realizáciu tejto Zmluvy.
11.2.4. je to podľa akejkoľvek zmluvy alebo dohody uzavretej medzi Zmluvnými stranami dovolené.
11.3. Medzi Dôverné informácie nepatria žiadne informácie, ktoré sú v dobe ich sprístupnenia alebo použitia bežne dostupné verejnosti.
11.4. Klient týmto dáva Poskytovateľovi súhlas k tomu, aby ho Poskytovateľ uvádzal ako svojho zákazníka.
11.5. Poskytovateľ berie na vedomie, že Dôverné informácie tvoria obchodné tajomstvo Klienta.
12. Zmluvná pokuta
12.1. V prípade, že sa Klient dostane do omeškania so zaplatením Odmeny alebo jej časti podľa čl. 6.1. tejto Zmluvy, zaväzuje sa zaplatiť Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania až do úplného zaplatenia Odmeny.
12.2. V prípade, že Poskytovateľ poruší svoju povinnosť mlčanlivosti uvedenú v článku 11. tejto Zmluvy, zaväzuje sa zaplatiť Klientovi zmluvnú pokutu vo výške slovami za každé jedno porušenie uvedenej povinnosti.
12.3. Zaplatenie zmluvnej pokuty na nárok druhej Zmluvnej strany na náhradu škody v plnom rozsahu.
13. Odstúpenie od Zmluvy
13.1. Klient má právo od tejto Zmluvy odstúpiť v prípade, že:
13.1.1. Poskytovateľ je v omeškaní s poskytnutím Služieb dlhším než dní.
13.1.2. Poskytovateľ vstúpi do likvidácie alebo bude na jeho majetok vyhlásený súdom konkurz, alebo bude zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, alebo zanikne bez likvidácie a/alebo bude súdom vyhlásený úpadok Poskytovateľa a/alebo Poskytovateľ vstúpi do reštrukturalizácie.
13.1.3. Poskytovateľom oznámené okolnosti vyššej moci trvajú dlhšie než dní a zmluvné strany sa nedohodnú inak.
13.2. Poskytovateľ má právo od tejto Zmluvy odstúpiť v prípade, že:
13.2.1. Klient je v omeškaní so zaplatením Odmeny alebo jej časti dlhším než dní;
13.2.2. Klient vstúpi do likvidácie alebo bude na jeho majetok vyhlásený súdom konkurz, alebo bude zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, alebo zanikne bez likvidácie a/alebo bude súdom vyhlásený úpadok Klienta a/alebo Klient vstúpi do reštrukturalizácie;
13.2.3. Klientom oznámené okolnosti vyššej moci trvajú dlhšie než dní a zmluvné strany sa nedohodnú inak;
13.3. Ktorákoľvek zmluvná strana má právo odstúpiť od tejto Zmluvy i z ktoréhokoľvek zákonného dôvodu.
13.4. Odstúpenie je účinné doručením písomného oznámenia o odstúpení druhej Zmluvnej strane.
13.5. V prípade odstúpenia Zmluvné strany povinné vrátiť si vzájomne poskytnuté plnenia.
14. Vyššia moc
14.1. Zmluvné strany sa zbavia všetkej zodpovednosti za nesplnenie svojich povinností z tejto Zmluvy po dobu trvania vyššej moci do tej miery, pokiaľ od nich nebolo možné požadovať, aby nesplneniu svojich povinností z tejto Zmluvy v dôsledku vyššej moci predišli.
14.2. Za vyššiu moc je pre účely tejto Zmluvy považovaná každá udalosť nezávislá na vôli Zmluvných strán, ktorá znemožňuje splnenie zmluvných záväzkov a ktorú nebolo možné predvídať v dobe vzniku tejto Zmluvy. Za vyššiu moc sa z hľadiska tejto Zmluvy považuje najmä prírodná katastrofa, požiar, výbuch, silné víchrice, zemetrasenie, záplavy, vojna, štrajk, alebo iné udalosti, ktoré sú mimo akúkoľvek kontrolu Zmluvných strán.
14.3. Po dobu trvania vyššej moci sa splnenie záväzku podľa tejto Zmluvy pozastavuje do doby odstránenia následkov vyššej moci.
15. Rozhodné právo
15.1. Táto Zmluva sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zák. č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov.
16. Záverečné ustanovenia
16.1. V tejto Zmluve, pokiaľ z kontextu jasne nevyplýva inak, zahŕňa význam slova v jednotnom čísle rovnako význam daného slova v množnom čísle a naopak, význam slova vyjadrujúci určitý rod zahŕňa rovnako ostatné rody. Nadpisy sú uvádzané len pre prehľadnosť a nemajú vplyv na výklad tejto Zmluvy.
16.2. Nevymáhateľnosť či neplatnosť ktoréhokoľvek ustanovenia tejto Zmluvy nemá vplyv na vymáhateľnosť či platnosť zostávajúcich ustanovení tejto Zmluvy, pokiaľ z povahy alebo obsahu takého ustanovenia nevyplýva, že nemôže byť oddelené od ostatného obsahu tejto Zmluvy.
16.3. Táto Zmluva predstavuje úplnú dohodu medzi Zmluvnými stranami vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy a nahradzuje všetky predchádzajúce ustanovenia ohľadom predmetu tejto Zmluvy.
16.4. Táto Zmluva môže byť zmenená písomnými dodatkami podpísanými všetkými Zmluvnými stranami.
16.5. Táto Zmluva je vyhotovená v 2 rovnopisoch. Každá Zmluvná strana obdrží 1 rovnopis tejto Zmluvy.
16.6. Každá zo Zmluvných strán znáša svoje vlastné náklady, ktoré vznikli v dôsledku uzavretia tejto Zmluvy.
16.7. Táto Zmluva nadobúda platnosť a účinnosť v okamžiku jej podpisu všetkými Zmluvnými stranami.
16.8. Zmluvné strany si túto Zmluvu prečítali, súhlasia s jej obsahom a prehlasujú, že je uzavretá slobodne, vážne, nie v tiesni ani za nevýhodných podmienok.
NA DÔKAZ ČOHO ZMLUVNÉ STRANY PRIPÁJAJÚ SVOJE PODPISY
V , dňa
_____________________________________
_____
V , dňa
_____________________________________
_____
Chcem overiť dokument advokátskou kanceláriou

JUDr. Jakub Štefanko

Eva Petránová Advokátska kancelária s.r.o.
69.00 €
  • Advokátska kancelária vykoná kontrolu riadnej identifikácie zmluvných strán a kontrolu toho, či si Vami zvolené atribúty zmluvy neodporujú; kontrolu špecifikácie činností, ktoré majú byť predmetom zmluvy tak, aby ich rozsah nebol príliš úzky alebo naopak príliš široký (neurčitý); kontrolu existencie ďalších špecifických podmienok platnosti zmluvy; Ak Vám bude v zmluve niečo praktické chýbať, advokátska kancelária odporučí doplnenie alebo úpravu zmluvy a tiež preverí zmluvného partnera vo verejných registroch.
  • Špecialisti nájdu to najlepšie možné riešenie vašej situácie
  • Revíziu dokumentu obdržíte do druhého pracovného dňa
  • Advokátska kancelária zodpovedá za právnu bezchybnosť dokumentu
  • Advokátska kancelária má uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu
  • Platba advokátskej kancelárii prebehne až po úspešnom vybavení prípadu

Chcem si nechať posielať upozornenie na termíny ZADARMO
Systém vás automaticky upozorní na blížiace sa lehoty v zmluve
zadarmo

Získajte dokumentu v PDF a Word

Cena za tento dokument je 6.90 €

alebo

Aktivujte si za rovnakú cenu mesačné predplatné – ďalšie 4 dokumenty zadarmo, neobmedzené úpravy a možnosť uloženia nastavení

Prosíme o strpenie, dokument sa práve generuje.